Saturday, November 21, 2009

pn wan noraini (chung hwa school's teacher) now in USM-wad1TD.suffers with cancer lymphoma.pls do visit her owez and give her supports pls forward this msg 2 every of chuang hwa's student. lets all of us pray to god,may she would recover soon..


*真心祈祷~让他快点康复!
毕竟她是中华的老师~
她曾经教过我,对我也很不错~我只求他真的能康复!
我真心恳求,认识或不认识这位老师的人,也能为他祈祷!

我的劝:珍惜拥有,不要等到要是去了才后悔

No comments:

Post a Comment